donderdag 12 april 2018

Potten betonlook

Mini makeover oude potten van Pure and Original - Duration: 3:52. Ik heb nu een een kastje met mooie betonlook potten met een . Nu leek het mij leuk om daar een betonlook van te maken, maar ik heb hier geen . In dit artikel laat ik je een supersnelle betonlook met krijtverf zien. Potten die buiten komen te staan kun je beter patineren met verniswas.

De pot hierboven op de foto was ooit roestkleurig en heeft nu een enigszins verweerde betonlook gekregen. Door met verschillende grijstinten . Bekijk de foto van Nel-leke met als titel Bloempotten in betonlook ,leuk om je oude potten te verven! Bekijk ideeën over - betonlook pot op Welke. Hollandse inspiratie, die je eenvoudig bewaart in je eigen collecties.


Nu heb ik eerder al een artikel geschreven hoe je een betonlook bloempot kunt. In dit filmpje laat ik jullie zien hoe je met muurvuller een simpele vaas, een stoere betonlook kunt geven.

Ingrediënten: - Een oude vaas of pot. Shop nu online of in één van onze winkels! Ons assortiment bestaat uit traditionele ronde terracotta potten tot aan strakke moderne buitenpotten van lichtgewicht.


Ik kocht muurvuller om de potten een authentieke structuur laag te geven. Met de hand besmeerde ik de potten met een dikke laag en deppend ontstaat er een mooie structuur. Stoere pot met dadeltak compleet set!


Door een dikke pasta laag aan te brengen over de potten , vazen en kandelaars krijgt het een moderne . Deze veelzijdige pot is door zijn strakke, gladde design gemaakt om Urban te zijn. Zo is deze kleur makkelijk te combineren met de betonlook trend. Vind je de betonlook kruiken , potten ook zo leuk, maar erg duur? Kom dan bij ons deze workshop volgen.


Mica Decorations ronde pot vera maat in cx gebroken wit beton. Pot beton pastel honinggraad 13x13x12cm Eigen merk. Mooie aardewerk ovale pot grijs Dallas.


Deze Vera pot in betonlook volgt helemaal de laatste trend.

Stap betonlook realiseren Beginner Wil je een betonlook realiseren op. Interieur trend: Potten en vazen vergrijzen met muurvuller Action en deco verf. Overtollig water in de pot wordt opgevangen door de onderschotel en de plant zal dit water opzuigen als en wanneer het nodig is.


Vanaf het moment dat Monica van het Moonhuis enthousiast met ons deelde hoe je met tegellijm of muurvuller een pot prachtig kon bewerken, . Over cement potten gesproken, deze zien er stoer en robuust uit, maar. Wij hebben onze vijf favoriete betonlook vazen voor jullie onder .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts