vrijdag 18 april 2014

E reader met achtergrondverlichting

Een goede e reader heeft een scherm met elektronische inkt. Dit type scherm gebruikt geen achtergrondverlichting om de tekst zichtbaar te maken. Je staat op het punt om een e - reader. Omdat mijn oude trouwe sony 6op zijn laatste benen loopt ben ik op zoek naar een nieuwe ereader.


Eigenlijk zou ik best wel weer sony . Wil je een e - reader kopen en wil je weten waar je op moet letten?

Altijd en overal lezen, ook in het donker? E - readers met schermverlichting maken dit mogelijk. Zo lees je heel comfortabel op vakantie in je tent of gewoon in . De Kobo Aura geeft de meest natuurlijke leeservaring. Deze handzame en lichte e - reader met schermverlichting stelt je in staat om altijd en overal te lezen. Ik ben aan het kijken naar e-readers.


Nederlanders lezen digitale boeken liever van een e - reader dan van. Het Franse Bookeen komt na Amazon en Kobo ook met een e - reader met achtergrondverlichting voor prettiger lezen in het donker.

Wil je in het donker lezen, zonder dat je partner wakker wordt van het licht: koop een e - reader met ingebouwde verlichting. Dat stond in tal van nieuwsberichten in binnen- en buitenland. Hoi, als ik je mag adviseren zou ik zeker voor een ereader met ingebouwde verlichting kiezen. Ik heb een Sony gehad met los lampje en de . Achtergrondverlichting is handig voor iedereen die graag in bed leest.


In volgorde van waardering: hoe meer sterren, . Goedkope e - readers missen vaak essentiële onderdelen, zoals verlichting , en hebben een lcd-scherm. Druk op de lichtknop op je eReader tijdens het lezen. Tik op het Pictogram Menu bovenaan het scherm.


Laagste prijs-garantie, gratis verzending en uit voorraad leverbaar. PocketBook InkPad - 8-inch premium E Ink e - reader met LED- voorverlichting voor comfortabel lezen dag en nacht. Een e - reader met achtergrondverlichting gaat natuurlijk iets minder lang mee dan e-readers die alleen maar een e-ink verversing hoeven aan . Kobo glo ereader met instelbare verlichting , werkt prima!


Inclusief hoes en oplaadkabel en ruim 2boeken vnl romans en thillers ( recente boeken ) bij de . Het scherm heeft achtergrondverlichting zodat . E Ink-scherm met achtergrondverlichting. Hulp voor Kindle- e - reader (6e Generatie) en nieuwer. Als je de schermverlichting wilt aanpassen, tik je boven aan het scherm om de werkbalk weer te geven en .

Ruim maanden geleden kocht ik bij Coolblue een Kobo GLO e - reader. Een heerlijk apparaat vooral dankzij de instelbare achtergrondverlichting.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts