dinsdag 26 januari 2016

Diy fotolijst

Het maken van je eigen fotolijstje is een goede manier om een persoonlijk tintje aan. DIY – Fotolijst met 3D-hartjes voor moederdag. Nog maar heel even en dan is het moederdag.


Vroeger op de basisschool maakte je altijd een . Ik gaf een oude fotolijst een make-over in minder dan minuten! Opeens zie je ze overal: fotolijsten met daartussen strak gespannen touw, waaraan je van .

Hoe leuk is deze DIY Marble fotolijst ? En het past ook nog perfest in elk interieur! Een kalender of weekplanner die ook nog door kan voor decoratie? Gebruik een oude (of nieuwe) fotolijst en tover hem om tot je nieuwe . Het is tijd voor weer een nieuwe Crea- cross uitdaging.


Zoals ik vorige week al aangaf ga ik elke week mee doen met de uitdagingen van Ilse . In stappen een zelfgemaakte fotolijst. Toch zijn fotolijstjes ook op veel meer andere leuke en .

Ikea, eigenlijk zijn we er allemaal best wel dol op. DIY fotolijstjes met zelfgemaakt inhoud zijn een leuke manier om je wand op te leuken. Want geef toe, ze hebben echt wel leuke en . In deze DIY laat Isabel je zien wat je nog meer kunt doen met een fotolijst. Mariëlle heeft dit een soortgelijke DIY al een keertje eerder gemaakt . Vergelijk Fotolijst family uit het ruime assortiment fotolijsten en vind. Mooie Holle Liefde Houten Familie Foto Fotolijst Rahmen Wit Base DIY.


DIY Fotolijst Muur Papier Creatieve Houten Frame Papier 19. Dit keer maak ik een fotolijst sieradenhouder met een aantal leuke dieren. Het is heel simpel om te maken en is een originele aanvulling voor . Al surfend over internet kwam ik deze simpele en originele ideeën voor zelfgemaakte fotolijstjes tegen.


Oude fotolijst met touw en knijpers. Lees Diy Fotolijst Hout Kerstcadeaus Beoordelingen en Klantbeoordelingen op gepersonaliseerde houten letters voor decoraties,houten fotolijsten voor craft . Een compositie van oude lijsten tover je binnen no-time om tot een lambrisering. DIY : van fotolijst tot lambrisering.


Wanneer ik op reis ben, probeer ik altijd zoveel mogelijk dingen te bewaren. Vliegtickets, bustickets, kaartjes van leuke restaurantjes, muntjes . Berichten over diy fotolijst geschreven door annesplek.

Onderweg kwam ik ergens een oud fotolijstje tegen en in een verloren uurtje wist ik er een DIY mee te maken: een fotolijstje met tekst! Online winkelen voor voordelige Garbage? Hiernaast een foto die ik vandaag gemaakt heb.


Aanbieding voor 10X Papier Fotolijst DIY Foto Opknoping Album Frame Gallery Met en nog veel meer fotolijsten. Ben al jaren opzoek naar lijstjes met dubbel glas. Ik vond dit lijstje in de webshop en was zo blij dat ik er meteen een .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts