woensdag 28 mei 2014

Tapestry haken

How to: Tapestry of inhaaktechniek voor Dolly Plaid van La Maison Victor - Duration: 3:14. Tapestry haken of tapestry crochet is een nieuwe trend in haakland. Met deze nieuwe manier van haken maak je de mooiste dingen, zoals bijv.


Deze tas is gehaakt met vasten volgens de tapestry -methode. Je hoeft niet met katoen te haken , acryl of wol kan ook. Lees hier alles over tapestry haken en de Mochila tassen die op deze manier gemaakt worden.

Een bijzondere manier van haken die erg mooie resultaten . Heb je al eens gehoord van tapestry haken ? Ik had al veel mooie tassen, dekens en kussens voorbij zien komen op Pinterest en . Ken je de techniek Tapestry Haken of gehaakte jacquardsteek ? In deze post vind je het perfecte project om deze haaktechniek te ontdekken. Haak een Mochila tas of iets anders. Anders dan bij de workshop portemonnee . See more ideas about Crochet bags, Crochet handbags and Crocheted bags.

Haaktechniek – tapestry : video tutorial. Kun jij al haken volgens de tapestry - methode? Neem deze video erbij en oefen alvast met ons mee. Voor mijn tante heb ik een kruikhoes gemaakt met mooie in-gehaakte rozen. Ik heb vandaag een leuke workshop gedaan bij Elitt in Amersfoort.


Leer tapestry crochet of de mochila bag techniek van de Wayuu! Het verschil met normaal haken , is dat je bij tapestry de draden meeneemt. Je haakt vasten, maar haak je om het garen heen.


De mogelijkheden in patronen zijn eindeloos en . Ik geef diverse workshops, groepslessen en privélessen in breien, haken en technieken die daarbij horen. De workshops geef ik bij een aantal wolwinkels. Ik heb een lijstje van technieken die ik nog eens wil uitproberen, tapestry haken is er één van.


Naast tunesisch haken, kabels haken en haken . En ik zie nu ook wat ik verkeerd deed . De techniek heet tapestry haken , als je daar op googeld wordt je vast wel . Blijhakertjes, een boek vol schattige eenvoudig te haken. Deze schattige knuffels zijn gehaakt in de tapestry -techniek, met twee. De eerste workshop van het nieuwe seizoen staat gepland op dinsdag oktober.

Al een aantal keren gaf ik de workshop Tapestry tas haken bij Knotten Wol in Delft. Etsy geeft een thuis aan duizenden handgemaakte, vintage en unieke producten die aan jouw zoekopdracht gerelateerd zijn. Met een CAL ( crotchet alongs) haak je met een groep een project. Ik ben inmiddels een beetje in de ban van het inhaken, mozaïek haken, tapestry haken (of hoe je het ook noemt) en heel toevallig was er hier .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts