donderdag 29 mei 2014

Mitterteich bavaria servies

Koop of Verkoop bavaria mitterteich op Marktplaats. Beste, Ik heb een servies van bavaria. Dit heb ik geerfd van mijn grootouders. Ik heb alles dubbel en weet niet goed wat de waarde is en wat ik er nog mee kan . De winkel Wissesoires in Koudekerke (Zeeland) verkoopt vergelijkbare serviezen , ook tweedehands.


Misschien kan je bij die winkel informeren hoe veel jouw . Dit servies kan alleen opgehaald worden. Porceleinen serviesdelen uit de jaren - 40 . Koffieservies Winterling met dubbele rose roosjes en goudlusters. MITTERTEICH BAVARIA KOFFIESERVIES BJZONDER MOOI ! Vintage bluebird cup from the Meadowview Farm blogspot. Veel brocante roosjes servies van o. Ook het serviesgoed werd door de veranderende tafelmanieren uitgebreider.


Een prachtige koffiepot inclusief bijpassend roomstel van Wawel Poland. Mitterteich porselein uit de stad Mitterteich (Beieren), vooral . Bavaria porselein van deblauweblaker. Een schitterend set, zonder craquelé, haarlijnen of chips. Info over bavaria mitterteich servies.


Webwinkel voor brocante the new beginnings assen vintage antiek retro serviesgoed landelijke meubelen gerestylede broodkast speelgoed sieraden. Klein bakfoutje binnenrand binnenkant deksel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts