woensdag 4 oktober 2017

Zelf stickers printen

Ik leg uit hoe je zelf printbare stickers kunt maken maar je mag ook mijn ontwerp printen (en kleuren). In simpele stappen leggen we uit hoe je zelf stickers maakt met behulp van. Print het ontwerp uit op de witte kant met een willekeurige inkjet printer.


Het anwoord op de vraag “Kan ik zelf stickers. In deze video tonen we hoe je zelf stickers maakt met etiketten. Met een inkjet of laserjet printer kunt u zelf stickervellen printen !

Bestel bij Special Paper etiketvellen waarna u zelf stickers kunt ontwerpen en printen. Inkjet sticker materiaal om zelf uw eigen stickers te printen ook watervast en permanent. Deze transparante sticker kan je makkelijk zelf maken met je eigen printer.


Op internet zijn zat leuke gratis printables te vinden die je kan . Met sticker papier kan je er heel snel zelf mee starten. Ga zeker na wanneer je dergelijk papier koopt of dit geschikt is voor op te printen. Etiketten en andere Avery producten opmaken en printen is erg eenvoudig!


Geef elke ruimte of object een persoonlijke touch door je eigen stickers te maken.

Zelf uw eigen unieke stickers ontwerpen en aanbrengen was nog. U kunt uw ontwerp laten printen op wit en transparant statische stickers. Als je mij twee jaar geleden had verteld dat ik zelf stickers kon maken, had ik je voor gek verklaard. Onderhand liggen er een aantal ontwerpen . Hiermee zijn wij als sticker producent een voorloper en kunnen al vanaf stuk transparante stickers met (dek)wit printen.


Heeft er iemand ervaring met het printen van stickers. Laat online je stickers goedkoop en snel printen. Lever een eigen ontwerp stickers aan en wij drukken deze in hoge kwaliteit.


Perfect voor administratie, fotoalbums, cadeautjes en meer. Label artikelen zoals recepten en geschenken en plaats een foto toe voor een originele toevoeging . Gratis bestandscontrole en verzending binnen dag of vandaag nog afhalen in . Het lijkt mij namelijk erg leuk om zelf stickers te gaan maken! Kleurenprinter, doorzichtig Avinyl en printen , daarna fixeren met . Wist je dat je heel makkelijk je eigen stickers kunt maken?


Tot ik op Pinterest een DIY tegenkwam met hoe je zelf soort van. Van welk materiaal mogen we je sticker maken? Dan kun je zelf stickers ontwerpen met onze ontwerpmodule.


Nu kunt u zelf deze flinterdunne stickers printen met behulp van decals.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts