vrijdag 5 september 2014

Hoeveel gordijnstof heb ik nodig

Maar voor je zover bent, moet je nog wel even een klusje klaren, namelijk het opmeten hoeveel meter gordijnstof je nodig hebt. Om uit te rekenen hoeveel stof u nodig heeft om uw overgordijnen te maken moeten wij eerst weten welke breedte de stof heeft, tegenwoordig is dit meestal 140 . Wil je zelf gordijnen maken maar heb je geen idee hoeveel meter gordijnstof je nodig hebt ? Gebruik de gordijn -o-meter van Jan Sikkes! Met de gordijncalculator berekend u heel eenvoudig de prijs van uw nieuwe gordijnen , komt u te weten hoeveel stof u nodig heeft en kunt u direct uw bestelling opgeven.


Heb je een kortingscode of cadeaukaart?

Bij nieuwe gordijnen uitkiezen, is het een kwestie van meten en berekenen. Dan weet je hoeveel gordijnstof je nodig hebt. Een eenvoudige hulp voor het uitrekenen van de benodigde stof voor uw gordijn.


Ik ben op zoek naar gordijnstof en ik moet nu opmeten hoeveel stof in nodig heb. Ik heb al verschillende calculators gevonden maar kom . Ik ga zelf mijn gordijnen maken,nu wil ik graag weten hoeveel stof ik extra. Hoe bereken ik hoeveel ik nodig heb voor gordijnen ? Ik wil kant en klare geplooide gordijnen bestellen voor 4. Bij kamerhoge stoffen is de hoogtemaat gebonden aan de maat van de stof.

Hoe je het ook uitkiest, gordijnen laten je huis nooit ruimer lijken. Als eerste bepaal je waar de gordijnrail komt. Om dat uit te rekenen heb je de gordijnbreedte nodig inclusief de plooien. Stap 1: Om te berekenen hoeveel stof je nodig hebt meet je de gordijnrail op. Vervolgens moet je bedenken of je een enkele of een dubbele . Voor een royaal gordijn heb je dan een breedte van meter nodig.


Zij kunnen je precies zeggen hoeveel stof er nodig is voor de gordijnen. Omdat uit te rekenen hebt u de gordijnbreedte nodig inclusief de plooien. Hoeveel stof heeft u nodig voor een Wave-Plooi gordijn ? Het aantal meters stof die u nodig heeft voor een wave-plooi gordijn hangt af van de volgende factoren. Kies je voor een dessin met een groot patroon, dan heb je extra stof nodig.


Om de benodigde stof voor gordijnen te berekenen gebruiken we een handige rekentool. Hier leggen we uit hoe we bepalen hoeveel stof u precies nodig heeft. Bekijk onze instructie voor het eenvoudig opmeten van je gordijnen. Met het stappenplan voorkom je fouten en zie je waar je rekening mee moet houden. Veel mensen hebben geplooide gordijnen voor de ramen hangen.


Deze wordt verkocht in verschillende . Want de keuze in gordijnplooi bepaalt meteen hoeveel stof er nodig is. MrWoon vertelt je hier daarom alles over plooien in gordijnen.

Laat je informeren en bestel je gordijnen stap voor stap bij KARWEI. Gordijnen maken is niet zo gemakkelijk als het lijkt. Bepaal hoeveel gordijnstof je nodig hebt.


De breedte hangt af van de lengte van de rail en van het type plooi: enkelvoudige plooi: 1. Want de zogenoemde plooifactor bepaalt hoe de gordijnen vallen, hoeveel stof je nodig hebt en ook hoe lichtdoorlatend de in-between gordijnen gaan zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts