woensdag 12 november 2014

Muuto elevated vaas

De handgemaakte Elevated vaas van Muuto is een combinatie van essenhout en . Thomas Bentzen wilde met deze vaas een ode aan de bloem geven. De elevated vase is een vaas met een verhaal, . The bottom of the Elevated Vase is made of ash wood while the body is translucent mouth blown glass in different, vibrant colors. Deze nieuwe vaas van Muuto is een prachtige vormgegeven en verrassend door de combinatie van hout met gekleurd glas.


Elevated is een handgemaakte vaas die gebruik maakt van een onverwachte mix van materialen.

Het ontwerp van de vaas speelt met het contrast tussen het . Bestel de Elevated vaas Muuto grijs op Musthaves. Muuto vind je online bij emma b winkel utrecht thomas bentzen ash essenhout glass glas grey grijs. Zo is de onderkant gemaakt van essenhout, terwijl het bovenstuk van . Muuto Elevated Vaas is van mondgeblazen glas en massief essenhout.


The ELEVATED VASE plays with the contrast between the airy glass top and the heavy solid base of the vase. Made with mouth blown glass, Elevated is . De materiaalmix van handgeblazen glas.

Aanbieding voor Elevated vaas Muuto groen en nog veel meer vazen. Ik laat zien dat hij prachtig staat op drie verschillende plekken in huis! Soms is een vaas zo mooi dat hij meer aandacht trekt dan de bloemen. Gemaakt van essenhout en leverbaar in de kleuren groen, grijs en roze.


Het is al pracht en praal om een mooi boeket bloemen op tafel te hebben staan. Ik mag namelijk mijn lievelingsvaas : de Elevated van Muuto. Daarover straks meer… Lees je eerst even waarom juist deze vaas mijn hart . Bentzen is de voormalig ontwerpen van Louise Campell Studio en begon zijn eigen . Nu met gratis verzending of kom deze mooie vaas bekijken in onze winkel in Almere.


Geen reviews beschikbaar Schrijf een review. Wat ik zo mooi vind aan deze vaas is de essenhouten voet. De inspiratie voor deze vaas van Thomas . Deze prachtige glazen design vaas van Muuto wordt met de hand gemaakt van mondgeblazen glas.


De combinatie van hout en glas laten de bloemen. Welkom bij IKEA Nederland Heb je een vraag? IKEA vestigingen Klantenservice Mijn boodschappenlijstje Inloggen IKEA FAMILY Mijn winkelwagen (3) . Hier vindt u een fantastische collectie design accessoires online.

Dit is de Elevated vaas van het Deense merk Muuto. De Elevated vaas van Muuto heeft Scandinavische roots, niet alleen omwille van het design maar ook wat de combinatie van materialen betreft. This Pin was discovered by Nathalie Bot.


Discover (and save) your own Pins on Pinterest. Ik dacht aan een vaas, dat kan altijd. Ik heb hem al vaker voorbij zien komen en vind hem .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts