dinsdag 30 januari 2018

Matte tegels reinigen

In de brochure van Mosa staat dat het een gemakkelijk te reinigen vloer is. Ja ik had ongeglazuurde mat zwarte tegels. Tja mijn moeder en schoonmoeder zeiden het nog zo.


Nieuwe badkamer en schoonmaken berichten aug. Hoe krijg ik mijn antraciet tegelvloer vlekvrij?

Matte of glanzende wandtegels in badkamer berichten sep. Keramische tegels schoonmaken doe je zo - ThuisSchoonmaken. We hebben matte grijze mosa tegels ik wilde het schoonmaken en had hg tegelreiniger gekocht. Nou heb ik het onverdund op de tegl gedaan . De badkamer, WC, keuken en de woonkamer worden meestal intensief gebruikt.


Dat zie je dan vaak terug in de tegels , zowel op de wand . Het verschilt nogal of je een chique natuurstenen badkamer hebt, een klassiek hoogglans wit of matte keramische tegels.

Ik heb mat zwarte wandtegels in de badkamer. Deze vertonen een witte aanslag die ik moeilijk weg krijg. Het laatst heb ik het geprobeerd met . Wij hebben een keramische vloer maar een matte uitstraling.


Ajax etc) maar om de vloer te reinigen met linolie-vrije producten. Hallo, wij hebben al langer problemen met vlekken op onze matte keramische tegels. Er zijn verschillende methodes om je keramische tegelvloer schoon te maken.


Mosa tegels hebben een tijdloos karakter en behouden een leven lang hun. Een kwalitatieve keramische tegel is niet of bijna niet poreus. In dit geval raden we u een grondige dieptereiniging van uw tegelvloer aan en een neutraal . Leer hier hoe je je keramische tegels zelf professioneel kan onderhouden. Het onderhoud vlak na de plaatsing van de vloer- en of wandtegels. Hoe ingedroogde matte vlekken op keramische vloer (vooral in keuken) . Toch kunt u beter niet zomaar ieder schoonmaakmiddel gebruiken.


De badkamer: je komt er dagelijks, maar toch is het schoonmaken van de badkamertegels een klus die er vaak bij inschiet.

Alle soorten tegels in alle kleuren van hoogglans tot mat en van groot. Als normale reiniging van keramische tegelvloeren niet het gewenste resultaat oplevert, . Leer standaard- en grondige technieken voor het schoonmaken van een tegelvloer en kom erachter hoe je vieze tegelvoegen kunt reinigen. Sinds jaar hebben wij een antracietkleurige badkamervloer.


Nu valt het mij sinds een aantal weken op dat er allemaal . Het is echter van belang de tegels na plaatsing goed te reinigen en in het.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts