woensdag 3 mei 2017

Zelf wax melts maken

Zelf wax melts maken is simpel en snel en laat je huis heerlijk geuren. Je maakt ze van sojawas of koolzaadwas en etherische olie. Zelf waxmelts , geurblokjes of Scentchips maken , dat kan! Ik besloot zelf maar een soymelts met mijn favoriete geur te maken , en vandaag laat ik zien hoe makkelijk dat wel niet is!


Wax melts zijn kleine cupjes die gevuld zijn met was en en een geurtje.

Ik vind het zelf handiger om cupjes (Sambalcupjes) zie foto te nemen . Ze smelten dan en geven geur af waardoor de kamer lekker gaat ruiken. Je kan het zelf thuis doen, maar gezelliger is het met een groepje. Het recept voor ongeveer soy- wax - melts. Ik ben op het idee gekomen om zelf geurkaarsen in potjes en wax melts te gaan maken.


Zelf soy wax melts maken is simpel en snel en laat je huis heerlijk geuren. Gebruik je wax melts in een oliebrander of elektrische aromalamp.

Soy wax melts zijn geurblokjes voor in de oliebrander of elektrische aromalamp en je kan ze makkelijk zelf maken met deze leuke recepten. Vandaag gaan we het hebben over wax melts en vooral hoe je ze zelf kan maken. Die wax melts kan je heel makkelijk zelf maken ! Fijn voor jezelf maar ook erg leuk als cadeautje, zeker als je er ook een leuk brandertje bij . Do it yourself: scent chips zelf maken. Ik brand zelf heel veel van dat soort wax melts , dus dit zou ideaal zijn.


Sojakaarsen maken is leuk en simpel om te doen met deze recepten en tips. Ook ideaal voor waxinelichtjes en waxmelts. Ik ben hobbymatig begonnen met het maken van heerlijk geurende wax. Originele scentchips incl brander (boeddha) waxmelts.


SOFT TOUCH Geurolie liter waxmelts maken. Ik maak zelf geurmelts, waxmelts , scent chips. Inhoud pakket Eco pillar blend ml. Leuk om te krijgen maar ook om te geven!


Kom ook de workshop doen zelf je wax melts maken in de geuren en kleuren die jij wilt. Er wordt gebruik gemaakt van parfumolie en echte etherische olie , net .

DO IT YOURSELFWil je zelf aan de slag dan vindt je hier een aantal basis. Pure Soy Wax die geschikt is voor het zelf maken van Pure Soy Wax Melts ,. Door dit filmpje kwam ik op het idee ook waxmelts te gaan maken , en ik laat jullie nu zien hoe ik dat heb gedaan! Ideale dingetjes om te verdoezelen dat je al weken niet gedweild hebt. Ze worden ook wel soy wax melts genoem want het zijn blokjes uit . Bij de webshop avantgardecosmetics bestelde ik soy wax , geurtjes en kleurtjes.


Eigenlijk is het maken van de melts heel erg makkelijk! Van waxmelts4you mocht ik verschillende geuren waxmelts uit. Toevallig heb ik deze geur zelf ook en heb hem ook ooit voor mijn vriend .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts