donderdag 20 oktober 2016

Spiegellijst verven

Eerst maak je de lijst stofvrij en goed schoon. Daarna verf je de lijst met een spuitbus in één basiskleur, in dit geval zwart. Vervolgens heb ik de lijst behandeld met kalkverf primer van Carte.


De kleuren As en Corna maken dat er wat lichte vlekken in de verf zitten. Wie heeft er voor mij tips en trucs voor het verven van een koloniale lijst van een spiegel en kan voor mij onderstaande vragen beantwoorden? We gaan een lijst oud maken, dat kan een spiegellijst zijn , maar ook een.

Spiegellijst, voorbeeld van krijtverf, kalkverf en doorschuren. Wat voor een project je ook gaat restylen met verf , vergeet nooit te . DIY mirror painting of pine to weathered look with distressing technique. Had nog een oude lijst op zolder staan Ik ga eens kijken of ik alle oude verf resten ervan af kan krijgen. Ontdek (en bewaar!) je eigen pins op Pinterest. Niet een hele spannende DIY moet ik toegeven.


Eerst wordt de ondergrond van de lijst gekleurd met een verf , genoemd bolus in de kleur roo geel, groen etc. Ou kaalgeschuurd hout, zoals bijvoorbeeld een meubelstuk of spiegellijst van oud.

Bij twijfel kun je eerst een proefstukje doen met gewone (krijt) verf. Het materiaal van de lijst is denk ik kunststof. Daarnaast hebt je ook schuimrollers en duurzame verf nodig. Begin in het midden van de sierlijst en strijk de verf heen en weer op de lijst in dezelfde richting.


Spiegel Chrome effect spray kan gebruikt worden om op glas en transparant plastic een spiegeleffect te creëren. Esschert Design Doe-het-zelf vogelhuis met verf 14. DIY Modieuze Grote Muurklok Home Office Kamer Decor 3D Spiegel Oppervlakte . Met een beetje geduld maak je van oude meubels weer pronk stukken die jaren mee . Wanneer de lijst van de spiegel niet de gewenste kleur is, kun je deze nog verven in bijvoorbeeld zwart. Maak de lijst los of plak het glas aan . Maak zelf een spiegellijst met Decosa strip en mdf plaat. Succes gegarandeerd met deze werkbeschrijving.


In een slaapkamer is een spiegel nodig en die had ik nog, samen. De schilderstape heb ik weer verwijderd terwijl de verf nog nat was, als je . De gehele lijst was overschilderd met een creme witte verf waarover op het vlakke deel met bronsverf de hoge delen van de lijst waren geaccentueer met . Tja er is heel erg weinig wat u niet kunt verven met Annie Sloan Chalk Paint want onze lijst is zeker niet volledig. Als je de lijst met een dekkende verf schildert, is dat geen probleem.

Zet de lijst rondom op het schoolbord extra vast met schroefjes, om de cm. Afwerking : De spiegellijst is voorbehandeld met een watergedragen witte primer, overschilderbaar met alle soorten verf met uitzondering van silicaathoudende . Vier tonen voeren de lijst aan als de beste algemene kleuren om een. Door de muren en de omlijstingen in de zelfde kleur te verven , lijken je . En dan bedoel ik meer dan een likje verf.


Maar ik wil die spiegel wel hebben omdat ik wil.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts