vrijdag 13 februari 2015

Xenos letters

Creëer een zelfgemaakt en persoonlijk cadeau met deze kartonnen letter A. Zelf een woord knutselen met hobbyletters is helemaal van nu. Met deze kartonnen letters kun je veel creatieve dingen doen! En deze week krijg je ook nog eens korting.


Vandaag heb ik een Do It Yourself voor jullie, eentje speciaal om je kamer op te fleuren. Loop jij ook wel eens langs dat schap met kartonnen letters en cijfers in de Xenos ?

De meest bezochte pagina op Reuzehip is mijn blog over kartonnen letters van de Xenos. Ik kreeg ze twee jaar geleden kado bij de geboorte . We kregen van Xenos een enorm pakket vol met DIY artikelen. Van stenen beschilderen tot handletteren en van krijtbordverf tot acrylverf, . De door jou gezochte advertentie is helaas niet meer beschikbaar.


Wellicht kunnen onderstaande advertenties je verder . Deze pagina toont letter folder aanbiedingen op trefwoord , bij winkel Xenos. U klikt of zoekt zelf de aanbiedingen bij elkaar op uw eigen boodschappenlijst, die.

Deze tekstslinger van Xenos zag ik een tijdje geleden in het actieboekje staan. Weten jullie nog dat ik bij de Xenos letters had gekocht voor in het Beautylab kantoor? Ik wilde er wat mee doen, maar wist niet zo goed wat. Veel kijk plezier en succes als je het ook gaat maken. Je bent hier: HomeAlle blogs met de tag Xenos kartonnen letters.


Kijk nou hoe leuk deze met kerstgroen gevulde 3D- letters zijn! Alleen, overal bij de Xenos zijn ze weg! Ik ben dol op alfabetten dus kon me inhouden de rest te laten hangen en alleen de lage en hoge letters mee te nemen.


Chady92`s topic in de categorie VA: Letter slinger xenos. Helaas hebben wij niets gevonden voor letterbakken xenos. Helemaal hip, de letterslinger van Xenos. Leuk voor op de babykamer, slaapkamer of gewoon in de woonkamer. De lichtbox van Xenos laat jouw spreuk of tekst opvallen!


Kartonnen letters van de Xenos , insmeren met primer, daarna zijkanten verven in gewenste kleur en de letters beplakken met behang of ander leuk papier met . Je kunt de lichtbak ophangen aan de muur of . Van iemand malletjes van de xenos gekregen maar ik snap het principe niet helemaal. Het zijn zegmaar voorgevormde bakjes. Toen mijn MITT logo klaar was leek het me leuk om mijn naam in beton letters op mijn werkkamer neer te zetten.

Toevallig kwam ik die week bij de Xenos en .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts