woensdag 28 maart 2018

Plinten rond deurpost

Geef je vloer een mooie afwerking met rondom plinten. In deze video onze kluscoach laat zien hoe je. Hoe kun je het beste plinten leggen?


Plinten plaatsen lijkt nooit zo heel moeilijk maar in een oud huis. Zo werk je de deurposten mooi af met kleine stukjes. Plint , deurlijst of beide bestelt u bij MooieDeurlijsten.

Een atrchitraaf (of deurlijst) is een omlijsting rondom uw deur. We willen gladde hardhouten plinten van 120mm hoog en 18mm dik. Het mooist vind ik de plinten naast de deurpost stoppen. De vloer (laminaat) leg je onder de deurpost door.


Een plint neut gebruik je als overgang van de verticale sierlijst rondom een (deur ) kozijn naar een horizontale plint. Plint neuten zijn er in verschillende lengtes, . Gedetailleerde omschrijving: Ik zoek een handiger legger die in mijn huis vnl. Je zou een plintneut kunnen overwegen of anders rond schuren en wit .

Mijn gedachte was: De hoge opstaande plinten leggen tot de deurkozijn en dan door de deur om het kozijn heen met een plakplint in dezelfde . Kozijnplinten die exact passen rondom de meest verkochte. Laminaat afwerken bij de deurpost , verwarmingsbuis of een rondlopende muur. In de bouwmarkt zijn plinten en lijsten in allerlei soorten en maten te koop. Verstekbak – Voor het op verstek zagen van hoge MDF- plinten. Wij hebben een stukje laminaat gefiguurzaagd in de vorm van het deurkozijn en er als plakplint op het laminaat geplakt.


Rondom de deurpost kan ik natuurlijk niet verder werken met de . Verwijder de plakstrip en zorg vóór je de plint . En we hebben dan rondom de deurposten wel plintjes. Histor heeft een slijt- en stootvaste lak, waardoor je plinten langer mooi blijven. Of het nu gaat om binnendeuren, voordeuren of achterdeuren, de kozijnen en plinten zijn zeer bepalend voor de algehele uitstraling van uw woning. Besteld u MDF plinten dan zult u ook plakplinten nodig hebben voor de afwerking rondom deurposten en waar verder geen MDF plinten mogelijk zijn.


Wij leveren architraven (deurlijsten) van hoge kwaliteit in verschillende modellen. Ze zijn bedoeld voor een stijlvolle afwerking rondom een deur- of raamkozijn. Voor een mooie overgang tussen architraaf en plint kunt u kiezen voor een Neut. Met deze deurlijst werkt u een deurkozijn netjes af, wat een fraaie uitstraling . Deel dit totaal aantal meters door de lengte van de gekozen plint en rond af naar boven.


Plint kabelgoot MDF folie 18xmm 2cm.

Architraaf van massief hout zorgen voor een mooie sierafwerking van de naad rondom het houten kozijn met de wand. Zoals een plint langs de vloer een . De plakplinten heb ik in huis, net als een verstekbak en zaag, dus ik kan zo aan. Bij mij bij de deurposten zie ik dus stukjes liggen, twee zijn er maar een cm .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.

Populaire posts